Ràdio Agustí Serra a Ràdio Sabadell

El dia 13 de febrer és el Dia Mundial de la ràdio i, per aquest motiu, Ràdio Sabadell ens ha convidat a participar en el seu programa. Hi hem anat amb els alumnes de comunicació audiovisual i la Nora i el Wassim ho han fet així de bé. Gràcies, Raquel Garcia i tot l’equip d’Al Matí!

Us deixem l’entrevista enregistrada per Ràdio Sabadell:

“Sobretot la competència lingüística, ara que està tan de moda parlar de competències i més després de l’informe a Pisa, es tracta d’això, que siguin capaços, en el cas dels contes, de deixar anar la seva imaginació, i de redactar-lo, de llegir-lo correctament, d’expressar-se. En el cas de Batxillerat, de trobar la informació, de sintetitzar-la, de ser capaços de redactar-la, també d’explicar-lo bé”

Robert Agustín, professor de les assignatures de ràdio

“Parlem amb diferents professors que han passat al llarg de la història de Torre-romeu, a les escoles, als instituts del barri. Aquest primer pòdcast parlem amb els professors. Un segon pòdcast on estaven les veïnes i veïns del barri per conèixer aquestes preocupacions o què volien aconseguir o com volien viure al barri. I l’últim pòdcast que hem fet ha sigut amb joves de segon i tercer de l’ESO i parlem de les xarxes socials i de la salut mental”

1. Wassim Fellah

Va ser una experiència increïble, no qualsevol dia surts per la ràdio de la teva ciutat! Moltes gràcies a l’Institut Agustí Serra i a Ràdio Sabadell per fer-ho possible.