ERASMUS+ A BRAGA (Portugal)

Del 8 al 13 de març, un grup d’alumnes del nostre institut van anar d’intercanvi a Braga. L’experiència no hagués pogut ser millor. Tot i que gran part del temps el vam tenir passat per aigua, vam gaudir, tant els professors com els alumnes, de les primeres vegades: per alguns, era el principi d’una vida de viatges. El fet de conèixer cultures noves, territoris nous i la sensació d’una llibertat -una mica vigilada, això sí- va fer que, per uns dies, ens sentíssim com una família. Vam gaudir dels plats típics, de la tradició portuguesa, així com de la tecnologia que estaven treballant… Haguéssim pogut utilitzar la frase de moda, “Refuse the Technology, embrace the tradition”. La hibridació va ser genial!

Ens quedem amb l’alegria de compartir experiències amb altres professors i alumnes, la bona organització i les ganes de veure món: per molt temps que passi, és una condició humana innegable!

Esperem que, per als nostres estudiants, sigui el principi del camí cap a noves experiències, tradicions, cultures i cura d’aquest món tan fantàstic on vivim.

 Visca l’intercanvi europeu i visca el Cumella!