Treballs de música – 1r i 2n d’ESO

Un exemple dels treballs que realitza l’alumnat de 1r d’ESO dins la matèria de música. Després del tema en què hem treballat la veu humana, cadascun d’ells estudiava una ària i la contextualitzava dins l’òpera corresponent. Els treballs els hem fet amb el programa Genially i després cada alumne el presenta a la classe a la resta de companyes i companys.

1A – E lucevan le stelle, Tosca

1B – Una furtiva lagrima, Elisir d’amore

1B – La reina de la nit, La flauta màgica

1C – Vissi d’arte, Tosca

Exemples dels treballs de 2n d’ESO que fem a la matèria de música. Cada alumne investiga sobre un instrument del barroc i després en fem exposicions a classe. En aquest cas hem utilitzat el programa Genially.

Llaüt 2A

Viola de gamba 2A