Primer dia de classe a Google Classroom

Avui comencem a treballar amb aquesta nova eina.

Uns quants aclariments als dubtes que hem anat recollint:

1. Es treballa cada matèria a l’hora de l’horari? No, durant l’hora de classe, els professors contestaran els dubtes però l’única cosa que han de complir els alumnes són els terminis d’entrega, poden treballar al seu ritme o possibilitats.
  2. On són els codis d’accés? A la mateixa web i publicats a instagram i telegram.
  3. Que passa si el meu fill no sap fer servir l’aplicació? Intentarem formar als delegats digitals de les classes perquè us puguin ajudar més directament, nosaltres a través del correu del centre o d’alexia anirem responent a totes les preguntes i ajudant a qui ho necessiti. En aquesta web hi ha el tutorial per treballar com alumne
  4. Com s’entrega la feina? Si es té ordinador mitjançant l’arxiu que ha creat al fer la feina encomanada. Si no és així amb una fotografia de la tasca feta en paper.
  5. Puc saber com a pare que se li encomana al meu fill? Si, només cal sol·licitar-ho enviant el compte de gmail on vol rebre la informació per alexia o per mail al compte de l’institut. Arriba automàticament, la nota, la tasca, si és el moment de l’entrega o si no ho ha entregat…..