Classroom com a alumne

Donat que la situació sembla allargar-se, a partir de dilluns 30 de març, començarem a treballar amb GOOGLE CLASSROOM, una plataforma d’e-learning que ens permetrà treballar millor amb l’alumnat.

Per tal de posar-lo en marxa necessitem que tots els alumnes s’inscriguin al seu respectiu curs.

Només funciona amb gmail.

El vostre Recull de vivències es complementa amb aquestes classes virtuals que es faran en horari habitual de classe. En lloc de rebre tasques i propostes cada dia, trobareu a google Classroom tota la informació diària de les matèries que curseu aquell dia. S’entregarà la feina per la mateixa plataforma i es podrà consultar al professorat durant l’hora establerta al vostre horari anual.

Les matèries optatives de 1r, 2n i 3r ESO no les trobareu a la plataforma.

Formativament avaluarem totes les tasques presentades pels alumnes. Esperem així arribar més a prop vostre i seguir treballant amb vosaltres.

COM HO FEM?

Cal entrar a Google Classroom des d’un ordinador o amb l’APP GOOGLE CLASSROOM (si ja heu entrat al vostre correu i poseu google classroom al navegador ja entrareu directament).

Per validar-vos com alumnes, heu de clicar al signe + de la part superior dreta, i a la finestra emergent, escriure el codi de 7 lletres i números corresponent a la vostra classe que us ha proporcionat el professor.

CODIS

La part central té quatre pestanyes: tauler d’activitat, treball de classe, persones i notes.

A la de treball de classe és on veureu les tasques a fer i les haureu d’entregar.

A la xarxa hi ha molts tutorials d’ús de la plataforma. Aquí en teniu un exemple.