Noticies vàries

Dilluns 9 d’abril  de 16:00 a 18:00 h, comencen les extraescolars al centre, amb multi-esports i estudi assistit de matemàtiques i català. Recordem que de 15:00 a 16:00 els alumnes dinaran al centre. Si encara no heu formalitzat el pagament teniu les dades a AMPA

Dimecres 11 d’abril, a les 18:30 h, farem al institut una xerrada d’orientació acadèmica adreçada als pares dels alumnes de 4t d’ESO. Si encara no sabeu com encarar el vostre futur, aquesta és sens dubte, una magnífica ocasió per informar-vos!

També oferirem una visita al centre per tots aquells que no vau poder venir a les portes obertes. ESO, PFI-PTT d’auxiliar de jardineria i vivers, Batxillerat i CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes en formació DUAL.