Extraescolars

Benvolgudes famílies,

aquest tercer trimestre l’AMPA ofereix als vostres fills/es la possibilitat de realitzar activitats complementàries a l’institut els dilluns de 16:00 a 18:00 de la tarda. També s’oferirà servei de menjador al centre, de 15:00 a 16:00 de la tarda.

Les activitats proposades són: futbol, bàsquet i estudi assistit.

El preu total per fer una de les activitats durant tot el trimestre és de 10 €.

El dinar està subvencionat per l’AMPA. Consta d’un entrepà calent i una beguda. Per 1,5 euros més, l’alumne pot menjar un plat combinat en lloc de l’entrepà.

Els qui estigueu interessats en fer alguna d’aquestes activitats ompliu la butlleta i entregueu-la a consergeria abans del 23 de març.

Les activitats començaran el dia 9 d’abril i es realitzaran 8 sessions en total, els dies 9, 16 i 23 d’abril, 7, 14, 21 i 28 de maig i el 4 de juny.

Per formalitzar la matrícula : cal fer un ingrés  de 10 euros al compte de l’AMPA: ES32 0049 3442 97 2694025982
Si encara no ets de l’AMPA per fer-te soci la quota són 18 euros (per unitat familiar) i has de fer l’ingrés a ES32 0049 3442 97 2694025982
Cal indicar nom de l’alumne i curs

Normativa de les Activitats Extraescolars

Aquestes normes s’aplicaran per defecte a totes les activitats extraescolars organitzades per l’AMPA de l’Institut Antoni Ballester.

1. La inscripció a les activitats organitzades per l’AMPA es realitzarà amb els impresos emesos per l’AMPA, en la forma i els terminis establerts a l’inici de cada curs.

2. Les activitats extraescolars es cobraran per ingrés al compte de l’AMPA: ES32 0049 3442 97 2694025982

3. En totes les activitats hi ha un nombre mínim i màxim d’alumnes. En algunes, el preu es calcula en base a un nombre d’inscripcions i pot variar segons aquest nombre. En cas que el nombre d’inscripcions d’una activitat sobrepassi el màxim fixat, es prioritzarà la continuïtat dels alumnes inscrits en cursos anteriors i la resta es decidirà per sorteig.

4. Al finalitzar les activitats no hi haurà transport escolar.

5. En cas que les inclemències del temps impedissin la realització normal de l’activitat esportiva, el monitor/a es farà càrrec dels participants dintre del mateix horari, organitzant les activitats paral·leles o complementàries que consideri oportunes.

6. L’AMPA es reserva el dret de modificar horaris, dies i espais, així com de no tirar endavant alguna activitat per manca de nois/es inscrits.

7. Si per qualsevol motiu observéssim que un noi/a no realitza o no permet que una activitat es realitzi amb normalitat, ens posaríem en contacte amb els pares o tutors legals per solucionar-ho.

8. Si un noi/a es comportés de manera inadequada, des de l’AMPA es farà arribar un avís escrit als pares, que hauran de retornar signat a l’AMPA. Si aquest avís no fos retornat, el noi/a ja hagués acumulat tres avisos o l’incident tingués la consideració de greu, ens posaríem en contacte directe amb els pares o tutors responsables per solucionar-ho o prendre les mesures que considerem oportunes. En cas d’oposició dels pares o tutors a les mesures proposades, ens remetrem a les sancions indicades a les Normes d’Organització i Funcionament de l’institut.

9. En cas que un noi/a es faci mal durant les activitats es trucarà a la família perquè el portin al metge. En cas d’urgència, els responsables de l’activitat o de l’AMPA el portaran a l’hospital i sempre avisaran a la família.

10. L’AMPA es reserva el dret de modificar, interpretar o aplicar aquestes normes en els casos en què les circumstàncies específiques així ho requereixin.

11. En cas de conflictes d’interpretació, la decisió la prendrà la Junta Directiva de l’AMPA per votació majoritària dels seus membres presents.

12. En el cas de decisions urgents, es respectaran els criteris dels membres de la comissió responsable de cada activitat, expressada en forma majoritària pels membres presents en el moment de prendre-la. Aquesta decisió serà immediatament executiva, independentment que pugui ser modificada posteriorment  per la Junta. Les actuacions fetes tindran plena validesa, en tant que la decisió no sigui modificada.