Bon Nadal

Tota la comunitat educativa de l’institut Antoni Ballester us desitja Bones Festes!

Felicitacions guanyadores del concurs de postals de Nadal amb Material Reciclat. Imane Zahti, Júlia Borràs i Samuel Fuertes

Primers auxilis

La setmana passada ens van fer un taller de primers auxilis a tots els cursos de l’ESO. Els alumnes van participar i entendre un cop més, la importància de saber actuar en un cas d’emergència. Ha estat molt interessant i hem pogut practicar com… Llegeix més»

DISSENYAR LA POSTAL DE NADAL amb material reciclat TE PREMI!

BONES FESTES I FELIÇ 2020

Bases

• Us convidem a fer una targeta de Nadal amb material reciclat i participar en el concurs d’aquesta especialitat.
  • Només utilitzar material reciclat i una mica d’imaginació. Les targetes s’exposaran a l’entrada de l’institut i serviran també de decoració nadalenca.
  • Podran optar al concurs tots els alumnes del centre
  • L’obra pot ser de qualsevol tècnica artística.
  • La mida màxima serà DIN-A4 (tamany foli)
  • Per tal de respectar la diversitat del nostre centre, evitarem incloure imatges religioses. Totes les postals han d’incloure el text “BONES FESTES I FELIÇ 2020”.
  • Les obres han de ser inèdites i originals (no copiades).
  • Teniu de temps per a presentar-les fins al 13 de desembre a consergeria.
  • L’obra guanyadora serà la postal oficial del centre i tindrà difusió a les xarxes.
  • Les tres postals guanyadores tindran com a premi una panera nadalenca