Bon Nadal

Tota la comunitat educativa de l’institut Antoni Ballester us desitja Bones Festes!

Felicitacions guanyadores del concurs de postals de Nadal amb Material Reciclat. Imane Zahti, Júlia Borràs i Samuel Fuertes

Primers auxilis

La setmana passada ens van fer un taller de primers auxilis a tots els cursos de l’ESO. Els alumnes van participar i entendre un cop més, la importància de saber actuar en un cas d’emergència. Ha estat molt interessant i hem pogut practicar com… Llegeix més»

Projecte educació i empresa

Avui dia 5 de desembre hem rebut la visita d’empresaris de la zona dins del projecte “Tutories amb empresaris” que és una activitat dirigida als alumnes de 4t d’ESO que pretén salvar la distància que existeix entre el centre educatiu i l’empresa, despertar vocacions… Llegeix més»

DISSENYAR LA POSTAL DE NADAL amb material reciclat TE PREMI!

BONES FESTES I FELIÇ 2020

Bases

• Us convidem a fer una targeta de Nadal amb material reciclat i participar en el concurs d’aquesta especialitat.
  • Només utilitzar material reciclat i una mica d’imaginació. Les targetes s’exposaran a l’entrada de l’institut i serviran també de decoració nadalenca.
  • Podran optar al concurs tots els alumnes del centre
  • L’obra pot ser de qualsevol tècnica artística.
  • La mida màxima serà DIN-A4 (tamany foli)
  • Per tal de respectar la diversitat del nostre centre, evitarem incloure imatges religioses. Totes les postals han d’incloure el text “BONES FESTES I FELIÇ 2020”.
  • Les obres han de ser inèdites i originals (no copiades).
  • Teniu de temps per a presentar-les fins al 13 de desembre a consergeria.
  • L’obra guanyadora serà la postal oficial del centre i tindrà difusió a les xarxes.
  • Les tres postals guanyadores tindran com a premi una panera nadalenca