Xerrada de la Marató sobre malalties minoritàries

Avui dijous dia 5 de desembre,l’alumnat de 2n i 3r d’ESO ha assistit a la xerrada divulgativa sobre la Marató de TV3 i Catalunya Ràdio. Aquest any el tema són les malalties minoritàries, que són les que afecten a 5 de cada 10000 persones.

Al llarg de la xerrada, la divulgadora ha mostrat un interessant vídeo en què tres persones amb malalties diferents explicaven les seves dificultats en trobar-se amb malalties tan poc estudiades i per a les quals es destinen tan pocs recursos.

Ha estat una molt bona xerrada divulgativa per sensibilitzar l’alumnat sobre aquesta problemàtica i animar-los a participar en l’esmorzar solidari que, precisament per aquest motiu, organitzarem a tot l’institut el dijous dia 12 de desembre.