Projecte educació i empresa

Avui dia 5 de desembre hem rebut la visita d’empresaris de la zona dins del projecte “Tutories amb empresaris” que és una activitat dirigida als alumnes de 4t d’ESO que pretén salvar la distància que existeix entre el centre educatiu i l’empresa, despertar vocacions i obrir la ment als joves a camins professionals.
Les presentacions han estat molt profitoses i com ho ha definit una alumna de 4t d’ESO: “Ha estat una xerrada molt interessant, han vingut uns empresaris a explicar-nos la seva experiència, i a donar-nos ànims per seguir estudiant i aprenent sense tenir por pel futur.”