Campanya de Captació de fons per Open Arms

El proper dijous 31 de març ens visita l’organització Open Arms a 2n ESO. La seva participació s’emmarca dins del Pla d’Acció Tutorial de 2n ESO on es treballa els fenòmens migratoris i les seves implicacions humanitàries.

A banda d’activitats vinculades amb aquesta temàtica, l’alumnat i tutors/es de 2n ESO han engegat una campanya de Captació de fons aprofitant la visita d’Open Arms. Per fer-ho l’alumnat ha elaborat material de difusió i s’ha encarregat de fer la comunicació.

A través de la WEB i l’aplicatiu volem fer extensiva la campanya a tota la comunitat educativa. Les donacions es poden fer en efectiu fins al 31 de març a la Secretaria de l’Institut.

Open Arms és una organització humanitària, no governamental i sense ànim de lucre, la principal missió del qual és protegir la vida dels més vulnerables en situacions d’emergència. Neixen d’una empresa de socorrisme i salvament marítim amb més de 20 anys d’experiència en les costes del territori espanyol. La seva actuació es centra bàsicament en la mediterrània i actualment també tenen una línia d’actuació en l’emergència humanitària a Ucraïna.