Autors a les aules

El passat 16 de març, va visitar el nostre institut l’escriptor Lluís Prats, creador de llibres com Kambiri de Lampedusa, Estimat Monstre o el que hem estat llegint a classe durant gran part del segon trimestre dins l’assignatura de català, Hachiko, el gos que esperava. Aquesta història està basada en la història real d’un professor i el seu gos, Hachiko, que l’espera fidelment durant 10 anys, un cop el seu amo ja és mort.

En aquesta xerrada, l’escriptor va parlar de com i per què va decidir escriure aquest llibre, sobre els passos que ell segueix per escriure, sobre els seus llibres i escriptors preferits, i va respondre a una sèrie de preguntes que li vam fer nosaltres, els alumnes.

També ens va deixar frases com “Un llibre s’ha de decorar com un arbre de Nadal”, “s’ha d’omplir el dipòsit del cervell per ser escriptor/a” o “ per a mi és molt important emocionar el lector”.

Per finalitzar la seva visita, Lluís Prats va sortejar dos llibres entre els alumnes.