M’emmirallo en què o en qui?
Avui hem fet reflexionar els alumnes de 2n d’ESO sobre els seus models i referents amb un taller tutorial conduït per la Maria, una orientadora social de centre de menors. Hem fet dinàmiques per promoure l’esperit crític i reflexionar sobre la influència que les persones poden exercir sobre nosaltres.
M’emmirallo en què o en qui? Llegeix més »
