Batxillerat internacional

Informacions oficials sobre el Batxillerat Internacional del Portal de centres (Departament d’Educació).

Programa del Diploma del Batxillerat Internacional:

En alguns centres de Catalunya, s’ofereix a l’alumnat la possibilitat de cursar simultàniament el Batxillerat ordinari i el Batxillerat Internacional (BI), i eventualment obtenir la doble titulació.
El Programa del diploma del Batxillerat internacional és educatiu i l’administra l’Organització del Batxillerat Internacional (IBO).

Al portal d’orientació oficial “Tria Educativa” del Departament d’Educació trobareu més informació sobre:

• Contingut curricular del Batxillerat Internacional
  • Condicions d’accés a aquests estudis en un institut públic
  • Obtenció del títol de Batxillerat Internacional
  • Requisits del centre per impartir aquesta doble titulació.

A continuació, trobareu la documentació relacionada amb el Batxillerat Internacional a l’Institut Sabadell:

Per més informacions sobre el BI a l’Institut Sabadell, cliqueu la icona de “Colegio del Mundo IB”:

Altres centres públics IB de Catalunya: