Participació a l’Edcamp

El passat dimarts 29 d’octubre, els alumnes de 4t d’ESO A de l’INS Dertosa participaren a l’EdCamp organitzat pels alumnes de 4t de l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús. Amb diferents centres d’arreu de les Terres de l’Ebre, els nostres alumnes compartiren experiències en una… Llegeix més»

Tercera edició del curs Global Affairs Summer Scholars Programme (GASS), co-organitzat amb l’Institut de Barcelona d’Estudis Internacionals (IBEI).

En aquesta ocasió van participar les exalumnes de l’Institut Dertosa, Míriam Dámaso i Denisa Pavel. L’Institut de Barcelona d’Estudis Internacionals en informa de que “Tant la Míriam com la Denisa van tenir una molt bona participació i van demostrar haver adquirit la maduresa suficient per… Llegeix més»

Jornada de vaga general

Benvolgudes famílies.
Les organitzacions sindicals Intersindical CSC (I-CSC) i Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC), han comunicat una jornada de vaga general, en l’àmbit de Catalunya, per al dia 18 d’octubre de 2019 de 00.00 a 24.00 hores. Els serveis mínims dictats per a aquesta jornada als instituts… Llegeix més»

Vaga general estudiantil

Benvolgudes famílies,
Els informem que els propers dies 16, 17 i 18 d’octubre el sindicat d’estudiants ha convocat una vaga general estudiantil i que, una vegada reunit el consell de delegats del centre, el nostre alumnat ha decidit secundar.
Els informem que, d’acord amb les NOFC del… Llegeix més»

Una experiència d’innovació artística i d’educació patrimonial: El Festival A Cel Obert i la ciutat

El Festival A Cel Obert s’ impulsa a proposta de l’organització i s’inicia el 2014, essent  el 2017 quan el projecte patrimonial-artístico-educatiu intervé amb alumnes d’ Educació Primària, Secundaria i Batxillerat.
Per a comprendre la ciutat contemporània és necessari posseir un coneixement que organitzi una acció… Llegeix més»

Xerrada de Joan-Lluís Lluís

El novel·lista rossellonès Joan-Lluís Lluís va impartir una xerrada per a l’alumnat que cursa l’assignatura de literatura catalana a 1r de batxillerat, en la qual també eren presents els professors de literatura Pep Pinyol i Esmeralda Ferré. Es tracta d’un dels grans narradors de la… Llegeix més»

Premis Consell Comarcal