Prorrogada la suspensió de classes

D’acord amb la pròrroga de l’Estat d’alarma i seguint les instruccions del Departament d’Educació, el centre romandrà tancat a tots els efectes fins a nou avís.

L’equip docent segueix en contacte amb tot l’alumnat per fer un seguiment a través d’eines telemàtiques.

Sabem que aquests dies són difícils de gestionar i és convenient crear hàbits que ens ajudin a suportar aquest confinament derivat del coronavirus. A continuació us fem arribar la infografia que hem preparat, seguint les recomanacions de les autoritats competents:”

Comunicat a les famílies

Benvolgut, benvolguda,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.
Seguirem prestant  atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.
Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial.
També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus
El Departament d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.
Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Dia de la Dona Treballadora

Per celebrar el Dia de la Dona Treballadora l’alumnat de l’optativa de Filosofia han construit un mural per donar a conèixer algunes de les filòsofes més destacades de la història. Darrere les imatges hi trobareu els conceptes principals del seu pensament i un parell d’obres de cada autora. Si voleu saber més sobre alguna d’aquestes grans dones pregunteu als alumnes de l’optativa.

Benviguda a Charlotte

L’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de francès ha rebut amb molta alegria a Charlotte, l’alumna d’intercanvi que ve de Valence (França). L’alumna estarà en el nostre institut durant un mes i seguirà les classes que segueix la seua “correspondante” catalana.
Com a benvinguda, la classe… Llegeix més»

Noves idees sobre nous suports.

Sabem que les innovacions tecnològiques transformen les societats humanes. Des de l’escriptura fins al chip, des de la balança romana fins a les nanotecnologies, biotecnologies i la quàntica, les societats han anat modificant-se. Tal és l’importància d’aquest fenomen que, avui, parlem de “societats o cultures… Llegeix més»

Activitat de ràdio

Dins d’un projecte de lectura en veu alta amb alumnes de 1r d’ESO, avui hem enregistrat un conte amb Sílvia Tejedor.
S’ha muntat un petit estudi de ràdio on els alumnes han practicat la lectura en veu alta d’un conte elaborat per ells.