LAIA GABRIEL, PRIMER PREMI DE L’ACADÈMIA DE CIÈNCIES MÈDIQUES I DE LA SALUT DE LES TERRES DE L’EBRE PEL SEU TREBALL DE RECERCA: EL SILENCI MÉS ENSORDIDOR.

L’alumna de segon de batxillerat A, Laia Gabriel Comas, rep el primer premi de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de les Terres de l’Ebre pel seu TDR: El silenci més ensordidor. Tinnitus, un lladre de silencis.
El treball explica què són els acúfens, com… Llegeix més»

Logotip realitzat per un alumne

L’alumne Lluc Carles, de 1r de batxillerat E (artístic), ha estat l’autor del logotip que li va encarregar la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Campredó, que serà usat com a imatge dels actes de commemoració del Dia Internacional de la Dona Treballadora. A la imatge creada per Lluc s’han incorporat 8 frases reivindicatives del paper de la dona a la nostra societat. Felicitem Lluc Carles per la seua capacitat creativa, i ens congratulem per l’oportunitat que li han donat des de l’esmentat ajuntament.

Formació e-twinning

Dissabte 27 de febrer va tindre lloc una sessió de formació e-twinning a càrrec del professor Joan Serra, del Departament de Tecnologia. Hi va prendre part professorat de l’equip directiu, del Departament de Llengües Estrangeres, del d’Història i Geografia, del Cicle de Cuina i restauració,… Llegeix més»

El servei comunitari de 3r d’ESO estrenem web!

L’alumnat de 3r G ha posat en marxa, dintre del seu projecte “Fem web”, la pàgina del Servei Comunitari. En ella s’hi troben detallats tots els projectes que estem portant a terme al Servei així com algunes de les seves produccions.

S’han organitzat en petits grups i cada setmana van treballant el web, penjant-hi tot el que fan els altres grups de 3r, de manera que tot l’alumnat del grup hi dedica unes certes hores a treballar-hi, és un web col·laboratiu.

Aquest grup d’alumnes també s’encarrega de les xarxes socials del Servei Comunitari, com ara instagram, facebook, twiter i youtube.

Podeu consultar la pàgina a la següent adreça: https://sites.google.com/insdertosa.cat/servei-comunitari-insdertosa/

Premis de relats de terror

Divendres 5 de febrer la directora del centre, Francina Prades, va fer el lliurament del premi de relats de terror que cada any organitza l’Institut Despuig als alumnes Ruben Solà i Eva Zhu, que havien guanyat les categories de relat en llengua anglesa de 4t… Llegeix més»

DONACIONS DE L’AFA