Recollida de títols

Tots els alumnes que han estudiat a l’Institut Dertosa (antic Institut J.Bau) poden passar a recollir el títol d’ESO i/o Batxillerat amb resguard d’haver acabat els estudis (lliurat a la finalització dels estudis).
Disposem dels títols d’ESO fins al curs 2015/16 i de Batxillerat, fins al… Llegeix més»

Batxillerat Internacional

L’Institut Dertosa ha adquirit la categoria de col·legi sol·licitant per impartir el Programa Diploma i desitja obtenir l’autorització per ser un Col·legi del Món del IB.

Els  Col·legis del Món del IB comparteixen una filosofia comuna: un compromís amb una educació internacional rigorosa i de qualitat que considerem important per als nostres alumnes.

1 d’octubre al centre

Dilluns 1 d’octubre, un llarg nombre de professores i de professors del nostre centre van organitzar una concentració durant l’hora del pati en commeració de la data del referèndum d’autodeterminació de Catalunya que es va celebrar l’any passat, així com de demanda de llibertat per… Llegeix més»

Visita de Gonzalo Luna

Divendres 21 de setembre els i les alumnes de 2n de Batxillerat D, l’artístic, varen rebre la visita a classe de tutoria de Gonzalo Luna. Varen escoltar la seua trajectòria vital que el va portar del Perú a Barcelona, després d’haver estat criat a l’Uruguai.… Llegeix més»

Acte de lliurament de les certificacions de Cambridge university

La direcció  i el Departament de Llengües Estrangeres  van organitzar l’acte de lliurament de les certificacions de Cambridge university per a alumnes del nostre centre, corresponents a les proves del curs passat dels nivells A-2. B-1 i B-2. Va ser un acte emotiu en el qual es va felicitar cordialment totes les persones que assoliren el diploma corresponent després d’un curs preparatori a les aules, durant l’anomenada Split lesson. Aquesta ha estat una aposta important del centre que està donant els seus fruits.

Posteriorment, una representant dels exàmens Cambridge va fer cinc cèntims del format i la importància de les titoluacions per als progenitors, els quals atentament van seguir les seues expliccions i van entaular un bon debat. Recordem que tots els i les alumnes de les universitats catalanes han d’assolir el nivell B-2 de llengua anglesa per tal de rebre la llicenciatura corresponent.

Vaga 1 d’octubre

Benvolgudes famílies
Els informem que el proper dilluns 1 d’octubre el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha convocat una vaga i que, una vegada reunit el consell de delegats del centre, el nostre alumnat ha decidit secundar.  Els informem que, d’acord amb les NOFC del… Llegeix més»

34a MOSTRA DE TEATRE A L’ESCOLA- 2018

El grup de 2n de Batxillerat Escènic va participar en aquesta mostra teatral de les Terres de l’Ebre amb l’obra LA DECISIÓ. Aquesta obra, de creació grupal, volia plantejar tots els dubtes i inconvenients que tenim les persones a l’hora de dicidir totes les coses de la vida.
Aquest any vam tenir la sort de comptar amb l’ajuda imprescindible del professor Francesc Sancho. L’edició del vídeo que veureu a continuació és un muntatge que ens ha regalat i del qual ens sentim molt orgullosos. També veureu unes fotos magnífiques de Júlia i Quim (alumnes escènics) que van fer un treball amb diferents perspectives de l’obra. Esperem que us agrade moltíssim!!!!