Visita a l’Observatori de l’Ebre

Els alumnes del Batxillerat internacional que cursen l’assignatura de física van visitar l’Observatori de l’Ebre (OE), el passat 29 d’octubre, per tal de complementar els seus estudis sobre telescopis. L’investigador de l’OE Juan José Curto i la professora col·laboradora Montse Vallés van realitzar una xerrada… Llegeix més»

Sortida del 4t d’ESO E

Students in class group 4t ESO E (professional studies) took part in an outing last Friday 27 th November, during which they could have breakfast at one of the most important fast food chains in the world, Mc Donald’s. They walked to this restaurant situated at the outskirts of Tortosa, where they held some conversations in English and had a look at the menus in English too. It was an enjoyable visit, which they want to repeat again soon.

Col·laboració amb la campanya del Gran Recapte

L’alumnat de 3r d’ESO, que està cursant el Servei Comunitari, ha iniciat una campanya de conscienciació ciutada per col·laborar amb el Gran Recapte. Es duran a terme diferents actuacions com per exemple  una entrevista a l’Òscar Ologaray, portaveu del Banc d’Aliments. A l’entrevista, l’Òscar ens explica com es gestionarà el Gran Recapte d’enguany, que degut a la pandèmia s’ha modificat respecte els anys anteriors. Teniu l’entrevista completa al següent vídeo:

Visita d’Helena Estorach

El passat 14 d’octubre ens va visitar l’exalumna Helena Estorach Matamoros per a fer una xerrada a l’alumnat del batxillerat tecnològic.
Helena és enginyera industrial amb un màster avançat d’enginyeria aplicada a l’automoció de competició de l’universitat anglesa de Cranfield on va aconseguir la nota més… Llegeix més»

A lesson with a Scottish musician

Thoren Ferguson is an actor, a fiddle player and a member of The Jacobites, a Scottish traditional ceilidh band.  He is known for his work on Matriarch (2018), Armchair Detectives (2017) and Clique (2017).He comes from Edinburgh and kindly joined an online lesson last Monday 19th October.He was being interviewed by teacher Emigdi… Llegeix més»