Salutació de Bones festes

Ha passat un any d’afanys i d’anhels humans
ben ple d’esperances i galivances fermes.
Treballs i il·lusions, lluites perennes
amb regust a flama encesaI per un futur ben lliure.
I aquest riure que encomana l’anhel de llibertat
que ens guia el nostra dia a dia.
Un any de barrots per a… Llegeix més»

Els alumnes de l’assignatura d’alemany de 1r de Batxillerat ens saluden el Nadal

Els alumnes de l’assignatura d’alemany de 1r de Batxillerat ens ofereixen el tradicional vídeo per saludar el Nadal. Ens donen els més bons desigs en la llengua de Goethe, a la vegada que canten dos dels Weinachslieder, nadales, més conegudes al país: O Tannenbaum i la versió alemanya de Jingle Bells. Frohe Weinachten und ein gutes neues Jahr!

Visita del periodista Oriol Gracià

El periodista campredonenc Oriol Gracià va realitzar una interessant xerrada a l’alumnat de 2n de batxillerat artístic. Va explicar-los la seua trajectòria acadèmica i laboral, per passar a detallar les seues experiències en diversos països europeus com França i Escòcia. Va fer cinc cèntims de… Llegeix més»