Optativa robòtica

Escalfant motors …. ja ho tenim tot a punt per començar l’Optativa de Robòtica!
Amb els robots LEGO Mindstorms EV3 la nostra creativitat no tindrà límits!

.

Comiat batxillerat Curs 20/21

Divendres vam celebrar l’acte de comiat dels nostres alumnes de 2n de Batxillerat! Tot i les restriccions hem gaudit amb els alumnes i les famílies.
Moltes gràcies als mestres de cerimònies: el director Miquel Rocasalbas , el coordinador de Batxillerat Emilio Casal, a Violant González com a representant dels tutors de… Llegeix més»

Batxillerat Internacional

Un dels objectius del projecte de direcció actual és la implementació del Batxillerat Internacional al centre. Després d’haver obtingut l’aprovació per part dels Serveis Territorials d’Educació, l’organització de l’International Baccaulaureate ens ha atorgat la categoria de col·legi sol·licitant del Programa del Diploma. Seguirem treballant per… Llegeix més»

Campus Creatius

Des de l’Oficina Jove i l’Ajuntament han preparat una sèries de tallers en format Casal d’estiu per a joves de 12 a 15 anys.
Les activitats es desevoluparan entre el 5 de juliol i el 23 de juliol, en horari de 10 a 13h.
Les inscripcions es poden… Llegeix més»

Darrer programa del curs “Ràdio Arnau”

Aquest és el darrer programa del curs “Ràdio Arnau”, realitzat per 4C a la classe, en col·laboració amb Cugat.cat (91.5), en el qual podrem escoltar a l’apartat “Dia internacional” temes tan interessants de natura, memòria històrica,  com de cultura, entre altres; a la secció “Ens… Llegeix més»

CROS A LES ESCOLES 22e edició 2021

El passat dimecres, 7 i divendres 9 de maig, tots els alumnes d’ESO i 1r BATXILLERAT, van participar, en el mateix centre, amb la col·laboració del Departament d’EF en el CROS ESCOLAR organitzat per L’OMET.
Van córrer més de 500 alumnes en grups classe i sortint cada 5 segons,… Llegeix més»

Campus d’Estiu ARNAU CADELL

Benvolgudes famílies, aquesta setmana hem iniciat el període d’inscripció al Campus d’estiu de l’institut. (Del 3 al 23 de maig)  Estem molt il·lusionades per emprendre aquest nou projecte!
 Conjuntament amb Doblevia i l’Associació Esportiva Escolar us proposem activitats lúdiques i esportives organitzades en 5 setmanes (del… Llegeix més»