Informació d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
com ja deuen preveure, iniciem el curs en una situació complicada. Des de l’institut hem fet una anàlisi del centre per intentar mantenir la qualitat educativa i l’ensenyament presencial, dins els paràmetres de seguretat que marca el Departament d’Educació.
Durant el mes de juliol es… Llegeix més»

YEARBOOK 1st BAT D

The school year is almost over, and we have to say bye to our friends and teachers till next year. Here is a yearbook of our class 1st BAT D.
Wishing you a great summer! See all of you.in September.
Josie
YEARBOOK 1st BAT D (click over)

Taller de producció musical electrònica

Aquesta setmana us volem deixar un recull de les millors cançons que han creat els nostres alumnes de 1r i 2n d’ESO. Utilitzant una APP per al mòbil han pogut posar-se en la pell d’un productor musical per primera vegada. Han fet servir petits fragments… Llegeix més»

XVII Mostra Virtual de Treballs de Recerca

Des del CRP de Cerdanyola ens han fet arribar el vídeo de la XVII Mostra Virtual de Treballs de Recerca de Batxillerat del curs 2020, en la qual els alumnes del Forat del Vent també hi han participat.
Cada centre ha presentat cinc treballs de recerca,… Llegeix més»

Les aventures de Cardona Fons a Catalunya Ràdio!

Aquesta setmana al programa Popap escolar de Catalunya Ràdio, de dimarts 19 de maig a les 16:30h., el professor d’història Alfons Fíguls va ser entrevistat per parlar del projecte Cardona Fons que treballa amb els alumnes de 1r d’ESO, del llenguatge  i del nostre… Llegeix més»

TASTY RECIPES

Some 1st ESO students have done these tasty recipes during the lockdown. Here’s the first part. Yummy!

Presentació del BATXIBAC

El passat 29 d’abril va tenir lloc la jornada de portes obertes virtual del BATXIBAC.
Aquí us deixem un vídeo de presentació, on s’explica de forma resumida què és el batxibac, com s’hi pot accedir, com funciona al nostre institut i algunes percepcions dels alumnes que… Llegeix més»

Jornada de portes obertes ESO: Llegeix i descobreix!

Des de l’institut Forat del Vent us volem mostrar alguns dels aspectes que defineixen el nostre centre. Les circumstàncies actuals ens han impedit mostrar-vos tot el que pot donar de si l’institut, les nostres instal·lacions, el nostre professorat, els nostres projectes i, sobre tot, els… Llegeix més»

Living through a pandemia!

What students of INS FORAT DEL VENT are saying about living through a Pandemia.
This video shows how students are dealing with this unusual situation. What do they do to keep going. How are they coping with on line teaching.
They share their worries, their feelings, their… Llegeix més»