“El Rey León”

El grup de l’optativa de Musica de 4t de l’ESO ha viatjat a Madrid, on han gaudit d’un dels musicals amb més d’èxit de l’actualitat, “El rey León”. també han aprofitat per visitar monuments i museus emblemàtics d’aquesta ciutat.

Un bon llançament!

L’equip del Forat, que participa en el projecte CanSat de l’agència espacial europea i que va ser seleccionat com a finalista de la fase catalana, ha fet un bon llançament aquest dissabte del seu mini satèl·lit amb un coet. Han transmès les dades correctament i… Llegeix més»

Setmana d’intercanvi

Setmana d’intercanvi de 1r del Batxillerat amb l’institut St. Leonard Gymnasium d’Aquisgrà dins del programa Erasmus+. hem pogut gaudir de diferents activitats emmarcades dins dels objectius Erasmus (mediambientals, de sostenibilitat i de l’aigua) juntament amb d’altres més culturals.

Triomf absolut i ben merescut!

Un gran dia per als nostres alumnes i per l’institut. Després d’assolir la fita d’arribar a les semifinals i a la final, finalment ens ha somrigut la sort acompanyada de la qualitat i hem aconseguit un triomf absolut i ben merescut a la Lliga de… Llegeix més»

A semifinals!

El nostre equip del Forat ha assolit arribar a les semifinals de la Lliga de Debat dels Països catalans. Esperem que demà tinguin sort i sigui un gran dia per als alumnes i l’institut.
Horari dels debats de demà divendres: semifinals de 9h a 9.30h i… Llegeix més»

Olimpíades de química

El Jan, la Mar, la Laura i la Sara, alumnes de 2n del batxillerat Internacional, han participat en les Olimpíades de Química (fase catalana) i han aconseguit molt bons resultats. Cal destacar la 2a posició del Jan Sarkar a la seu de la UAB que… Llegeix més»

Finalistes del projecte CanSat

Un cop més, l’equip d’alumnes del Forat que participa en el projecte CanSat de l’agència espacial europea ha estat seleccionat com a finalista de la fase catalana. El pròxim 20 d’abril, l’Elin, la Lucía, l’Albert, el Josep, l’Asier i el Víctor aniran a l’aeroport de… Llegeix més»

Visitem la fàbrica!

Els alumnes de 1r i 2n del Batxillerat Social van anar a la fàbrica de Colacao i Nocilla en una sortida programada des de la matèria d’Economia.

Jornada de Pinfuvote

Els alumnes de 1r de l’ESO dels instituts de Cerdanyola van compartir una jornada de Pinfuvote al PEM Guiera organitzada pel consell esportiu del Vallès Occidental V de Cerdanyola del Vallès. Una gran jornada d’esport i convivència!

“L’església del mar”

Els alumnes de 2n de l’ESO han fet un itinerari cultural pel barri de la Ribera i el Call de Barcelona per conèixer els escenaris de la novel·la gràfica “L’església del mar” d’Ildefonso Falcones. Una passejada per conèixer i treballar el passat medieval de la… Llegeix més»