REUNIÓ INFORMATIVA BATXIBAC

Dijous, 9 de maig a les 18:00h

PREINSCRIPCIÓ ESO CURS 19/20

NO TE LES PERDIS! Sessions de TEATRE de 2n d’ESO

Fantàstiques! Felicitats a tots els actors i directors de teatre de 2n d’ESO per la feina ben feta. Aquí us deixem els enllaços als vídeos de les obres de teatre de cada grup de segon d’ESO. No te les perdis!

Obres de teatre
Enllaços als vídeos… Llegeix més»

Campions KINS Korfbal cadet

Directes a la final de Barcelona el 23 de maig!!. L’equip cadet de l’Ins Forat del Vent ha quedat campió  de zona del Kins de Korfbal que organitza la Federació de Korfbal i el Consell Esportiu de Cerdanyola. Enhorabona tant a jugadors com afició!!

Concurs Pica Lletres 2019

Pica Lletres és un concurs en format televisiu que permet als adolescents competir i divertir-se participant d’una activitat pedagògica senzilla i engrescadora: lletrejar paraules en català i resoldre jocs lingüístics enginyosos.
De la combinació d‟entreteniment i cultura que proposa Pica Lletres, en resulta una fórmula fresca… Llegeix més»

Millor iniciativa esportiva solidària

Ens plau informar-vos que, el passat dia 22 de març, es va celebrar la 16ª Nit de l’Esport de Cerdanyola del Vallès i l’institut Forat del Vent va ser premiat a la categoria de “millor iniciativa esportiva solidària” per la CURSA SOLIDÀRIA que fem al… Llegeix més»

Intercanvi Segré en Anjou

Du 05 au 12 mars les élèves de français de l’instiut Forat del Vent on accueilli leurs correspondants de Segré en Anjou qui ont été ravis de leur séjour où ils ont pu découvrir notre belle région et améliorer leur espagnol.
Nous leur rendrons visite… Llegeix més»

Fotos Carnestoltes 2019

CARNESTOLTES 2019 ÀLBUM FOTOGRÀFIC
Enllaç que redirigeix a l’article amb el recull de fotografies de la jornada de Carnestoltes d’enguany.
Pots veure els reculls de fotografies de les diferents jornades de carnestoltes a través de les pestanyes de menú < Activitats < CARNESTOLTES

Viatge a MADRID de 2n BATX

Els alumnes de segon de batxillerat de diürn i nocturn hem anat a Madrid per visitar el Museu del Prado, el Reina Sofia i la ciutat de Toledo. A més hem pogut gaudir dels principals monuments de Madrid en una visita destinada al batxillerat humanístic.
Llegeix més»

Trobades literàries: Arturo Padilla

El dilluns 18 de febrer va venir a l’Institut Arturo Padilla per conversar amb els alumnes de 3r, que han llegit la seva novel·la Nadar o morir. La trobada va girar entorn de la pregunta que provoca el final del llibre: Bruno, el personatge principal,… Llegeix més»

Resultats de la V Cursa Solidària INS Forat del Vent

Com ja sabeu, el passat dia 20 de desembre de 2018 es va celebrar amb gran èxit la cinquena edició de la nostra cursa solidària.
Us volem donar a tots les gràcies per participar!, es van recollir més de 1200 kg d’aliments destinats a Càritas Cerdanyola-Fundació… Llegeix més»