PER QUALSEVOL DUBTE O RECLAMACIÓ

Feu servir només el correu de l’institut:   a8031757@xtec.cat

HORARI PROVES EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE

Horari proves (cliqueu al damunt per veure el document)

PLA DE REOBERTURA PROVISIONAL

Document provisional (cliqueu al damunt per veure el document)

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA TOTS ELS ENSENYAMENTS

Pàgina informativa (Cliqueu al damunt)

PER RESERVAR CITA PRÈVIA PEL SETEMBRE (Cliqueu al damunt)

MATRÍCULA BATXILLERAT NOCTURN I SEMIPRESENCIAL

(OMPLE AQUESTS DOCUMENTS I ELS ENVIES A nocturnsecretaria@gmail.com)

LLIBRES CURS 20/21

Llistat llibres Primer ESO

Llistat llibres Segon ESO

Llistat llibres Tercer ESO

Llistat llibres Quart ESO

Llistat llibres Grups C

Llistat Material Visual i Plàstica ESO (només pels alumnes de primer)

Llistat llibres Primer Batxillerat

Llistat llibres Segon Batxillerat

Llistat llibres Batxillerat Internacional

Nota: Des de la pàgina web de l’Ampa es pot fer la comanda dels llibres directament

Enllaç amb la informació per fer la comanda

NOTA INFORMATIVA AMPA COMPRA LLIBRES

Molta sort a les PAU!

Volem desitjar molta sort a tots els alumnes que s’han examinat de les proves d’accés a la universitat aquests darrers dies. Sabem que ha estat un curs complicat i esperem que els resultats puguin compensar l’esforç i el treball realitzat.
El nostre institut ha estat un… Llegeix més»

YEARBOOK 1st BAT D

The school year is almost over, and we have to say bye to our friends and teachers till next year. Here is a yearbook of our class 1st BAT D.
Wishing you a great summer! See all of you.in September.
Josie
YEARBOOK 1st BAT D (click over)

Taller de producció musical electrònica

Aquesta setmana us volem deixar un recull de les millors cançons que han creat els nostres alumnes de 1r i 2n d’ESO. Utilitzant una APP per al mòbil han pogut posar-se en la pell d’un productor musical per primera vegada. Han fet servir petits fragments… Llegeix més»

XVII Mostra Virtual de Treballs de Recerca

Des del CRP de Cerdanyola ens han fet arribar el vídeo de la XVII Mostra Virtual de Treballs de Recerca de Batxillerat del curs 2020, en la qual els alumnes del Forat del Vent també hi han participat.
Cada centre ha presentat cinc treballs de recerca,… Llegeix més»

Les aventures de Cardona Fons a Catalunya Ràdio!

Aquesta setmana al programa Popap escolar de Catalunya Ràdio, de dimarts 19 de maig a les 16:30h., el professor d’història Alfons Fíguls va ser entrevistat per parlar del projecte Cardona Fons que treballa amb els alumnes de 1r d’ESO, del llenguatge  i del nostre… Llegeix més»

TASTY RECIPES

Some 1st ESO students have done these tasty recipes during the lockdown. Here’s the first part. Yummy!

Presentació del BATXIBAC

El passat 29 d’abril va tenir lloc la jornada de portes obertes virtual del BATXIBAC.
Aquí us deixem un vídeo de presentació, on s’explica de forma resumida què és el batxibac, com s’hi pot accedir, com funciona al nostre institut i algunes percepcions dels alumnes que… Llegeix més»

Jornada de portes obertes ESO: Llegeix i descobreix!

Des de l’institut Forat del Vent us volem mostrar alguns dels aspectes que defineixen el nostre centre. Les circumstàncies actuals ens han impedit mostrar-vos tot el que pot donar de si l’institut, les nostres instal·lacions, el nostre professorat, els nostres projectes i, sobre tot, els… Llegeix més»

Living through a pandemia!

What students of INS FORAT DEL VENT are saying about living through a Pandemia.
This video shows how students are dealing with this unusual situation. What do they do to keep going. How are they coping with on line teaching.
They share their worries, their feelings, their… Llegeix més»