Visita a la Fira de Formació i Treball

Els alumnes de 4t C de l’ESO han visitat la Fira de Formació i Treball de Sabadell. Allà han pogut informar-se de l’oferta formativa de la zona i han traçat el disseny del seu projecte de futur.

HP CODEWARS

Dos equips formats per tres alumnes de 1r de Batx (Laia, Víctor i Albert) i tres de 2n de batx (Eloisa, Àlex i Martí) que cursen la matèria d’informàtica (IB), han participat aquest cap de setmana en la multitudinària competició de programació HP CodeWars. En… Llegeix més»

Visita al Sincrotró ALBA

Els alumnes dels Batxillerats Científic i Tecnològic van visitar les instal·lacions del sincrotró ALBA, actualment la infraestructura científica de 3a. generació més important del Mediterrani. Van gaudir d’una visita guiada, d’una xerrada i d’un taller.

“Parlar sense temor”

Des de l’institut Forat del Vent, el Manuel Guillén i la Maria Díaz es presenten al concurs “Jo tinc la paraula” (de categoria A). En el vídeo, parlen sobre la por a parlar en públic i com superar-la. Esperem que us agradi!

Concurs Neuroart

Els alumnes de 3r de l’ESO es presenten al concurs Neuroart, un projecte de divulgació científica en què els alumnes expliquen conceptes relacionats amb les neurociències a través de la creació d’obres d’art. En aquest vídeo podeu veure una mostra dels treballs realitzats i treballats… Llegeix més»

“La por a parlar en públic”

Des de l’institut Forat del vent, la Bruna rodríguez i la Júlia Najas es presenten al concurs “Jo tinc la paraula” (de categoria A). En el vídeo parlen sobre la por a parlar en públic, el que pensen i les seves tècniques. Esperem us agradi!

Programa d’intercanvi

Des la matèria d’anglès, els alumnes de 3r de l’ESO tenen l’oportunitat de participar en el programa d’intercanvi amb els alumnes alemanys de l’institut St. Leonard Gymnasium NRW.
Durant cinc dies, de dilluns a divendres, han estat a Aachen allotjats amb les famílies amfitriones dels seus… Llegeix més»

Programa Erasmus+

Dins del programa Erasmus* que hem iniciat aquest any al nostre centre, aquesta setmana un grup dels nostres professors han anat a l’institut St. Leonard Gymnasium NRW d’Aachen, Alemanya. L’objectiu d’aquest viatge ha estat aprendre mitjançant la tècnica o mètode formatiu conegut com a “job… Llegeix més»

Premi Fiction Express