Currículum i matèries

El currículum del Programa del Diploma de l’IB està format per sis grups d’assignatures de sis grups de matèries: 1. Estudis de llengua i literatura, 2. Adquisició de llengües, 3. Individus i Societats, 4. Ciències, 5. Matemàtiques, 6. Arts. L’alumnat ha de cursar tres matèries a nivell superior (NS) i les altres tres a nivell mitjà (NM). La diferència entre una matèria de nivell superior i una de nivell mitjà rau en l’extensió i el grau d’aprofundiment en els continguts.

Els alumnes del BI han de cursar una matèria de cada un d’aquests grups o bé una segona matèria dels grups 1 a 5.

Al nostre institut el curículum del Programa del Diploma de l’IB consta de:

Aquestes matèries i components troncals es combinen amb d’altres del Batxillerat LOMLOE per tal d’obtenir la doble titulació IB-LOMLOE, i conformen el currículum de dos anys de durada que oferim al nostre centre.