Comencen les col·laboracions de l’alumnat voluntari de “Joves pel barri”

L’alumnat voluntari del projecte ApS “Joves pel Barri” ja fa uns dies que està col-laborant a l’esplai Pubilla Cases-Can Serra.

Algunes tardes ajuden l’equip que treballa amb nens i nenes als tallers de Cuina, Manualitats, Patinatge i Contes Infantils. A l’Esplai ens han dit que el nostre alumnat voluntari està fent molt bona feina. Així que els FELICITEM i els donem les GRÀCIES per la tasca voluntària que fan per la infància del barri!

Per cert, us recordem que aquest Esplai ofereix activitats extraescolars i de cap de setmana per a joves com vosaltres. Si us interessa fer-ne alguna, us animem a anar-hi i demanar informació.

També podeu consultar el seu web per saber què fan!