Celebrem Sant Jordi

La Diada de Sant Jordi és una jornada molt especial no només al carrer, però també a l’institut.

Durant les setmanes prèvies, l’alumnat d’ESO i Batxillerat ha donat ales a les seves habilitats literàries a les matèries de català, castellà i anglès. Els seus escrits han decorat el passadís, creant un drac d’allò més original. A més, l’alumnat de 2n i 4t d’ESO ha dissenyat punts de llibre a la matèria de plàstica. Els quals han servit de detall pels guanyadors del certamen literari.

Un any més, hem pogut gaudir de la Fira del llibre i de la venda d’esmorzar organitzada per l’alumnat de 4t d’ESO a l’hora del pati.

Des de fa setmanes, la comissió de Sant Jordi s’ha encarregat de recollir els llibres i organitzar-los per tal que tots els participants poguessin escollir i emportar-se un llibre “nou” cap a casa el Dia de Sant Jordi. Així mateix, l’alumnat de 4t d’ESO ha treballat conjuntament amb el professorat per assegurar que tot estava llest per adelitar-nos amb un esmorzar deliciós!

Per últim, la Diada de Sant Jordi no seria la mateixa sense la celebració del tradicional certamen literari!

No només hem pogut escoltar la lectura de les obres guanyadores, també hem rendit homenatge a Joan Salvat-Papasseit i Vicent Andrés Estellés. A més, hem recordat a Francisco Ibañez i a Akira Toriyama i hem descobert els guanyadors del concurs de creació del punt de llibre i de les proves Cangur. Fins i tot, hem gaudit de l’art de les dues de les guanyadores del Poetry Slam de L’Hospitalet i de l’alumnat de 3r d’ESO D, que va tocar una peça musical de percussió.