Parlem sobre les nostres mares a l’Aula d’Acollida

Durant les últimes setmanes l’alumnat de l’Aula d’Acollida ha preparat un treball centrat en les seves mares.

L’elaboració d’aquest treball ha promogut que ens comuniquem més amb elles i amb la família, i així hem descobert aspectes que no coneixíem sobre les nostres mares.

Parlant, escrivint, mirant fotos familiars, gravant-nos, escoltant-nos i compartint els nostres treballs i emocions ens hem adonat que les mares són molt valuoses. Són les dones més importants de la nostra vida. Són persones molt especials!