Visitem Besalú i Banyoles

La setmana passada l’alumnat de batxillerat va fer una sortida de convivència a Besalú i Banyoles.
Durant els dos dies van visitar el poble de Besalú i van poder desconnectar de la ciutat tot passejant per la natura. A Banyoles van fer una ruta en bicicleta o… Llegeix més»

Preparem el 8-M

Com ja us hem explicat, durant el segon trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO ha treballat el projecte Preparem el 8-M. Des del desembre, han reflexionat sobre el que significa la paraula ‘feminisme’, la història del moviment social, les dones que admiren al seu entorn i dones importants a… Llegeix més»

Fem entrevistes!

Aquest trimestre a 1r i 3r d’ESO ens hem introduït al món del periodisme i hem treballat l’expressió escrita i oral a partir de la preparació d’una entrevista.
Així doncs, ens hem convertit en reporters i, en primer lloc, ens hem documentat sobre la persona que… Llegeix més»

Celebrem el Carnestoltes!

El divendres passat va ser l’últim dia de Carnestoltes a l’institut!
Va ser diferent que els últims cursos, però no han faltat les disfresses, música i molt de rock! A l’hora del pati les alumnes de 2n d’ESO A ens van ensenyar el ball que havien… Llegeix més»