Tractament Pedagògic del Dol Migratori

Durant dues tardes el professorat i el personal de PAS de l’institut ha participat a la formació Tractament Pedagògic del Dol Migratori a càrrec de Mario Ciccorossi i Montserrat García, de l’Associació Cultura Tretze.
Els objectius d’aquesta formació són comprendre millor el fonòmen del dol migratori,… Llegeix més»

Simulacre d’emergència 2018

Aquest matí hem realitzat amb èxit el simulacre d’emergència d’aquest curs i hem comptat amb la presència del coordinador de protecció civil de L’Hospitalet de Llobregat.
Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració!

Conèixer Catalunya 2018

El passat 18 vam realitzar la sortida de convivència Conèixer Catalunya. Tan alumnat com professorat va gaudir d’un dia per compartir experiències i descobrir diferents indrets de Catalunya.
L’alumnat de 1r d’ESO es va endinsar al bosc amb la boira del Parc Natural del Montseny i van… Llegeix més»

Aquí prou bullying

Enguany el nostre centre ha passat a formar part del projecte d’innovació pedagògica #aquiproubullying impulsat pel Departament d’Ensenyament. La finalitat d’aquest projecte és la detecció i prevenció dels casos d’assetjament escolar per tal de garantir la bona convivència i la cohesió social al nostre centre… Llegeix més»

Comencen les extraescolars!

Ja han començat les activitats extraescolars a l’Institut. L’objectiu principal és que l’alumnat gaudeixi de la pràctica esportiva a través de les diferents modalitats existents: hoquei, acrosport, futbol, bàsquet, tamborí…
La pràctica esportiva no només ajuda al desenvolupament físic de l’alumnat sinó que també es relaciona… Llegeix més»

Anem a la piscina!

Ja ha començat l’activitat de piscina dins l’optativa d’”Esports i valors” a 1r d’ESO al poliesportiu de Les Planes.
Nedar és un dels esports més complets que existeixen. A més del gran nombre de músculs que hi intervé, el medi aquàtic és ideal per mantenir sa… Llegeix més»