Arribem a la recta final!

L’alumnat de segon de batxillerat està a la recta final del treball de recerca! Aquesta setmana han realitzat les últimes sessions d’orientació amb els seus tutors i tutores, ja que dilluns han de fer-ne el lliurament. Molts ànims a tots i totes!

Demà hi tornem!

Esperem que les vacances de Nadal us hagin anat d’allò més bé, però ja s’acaben… Així que us recordem que demà es reprenen les classes amb l’horari habitual (08.00-14.30h).

Us desitgem unes bones festes!

Tota la comunitat educativa de l’Institut Rubió i Ors us desitgem unes bones festes! El nostre desig és mantenir la il·lusió per continuar educant, des del compromís, per la solidaritat.
.

Visitem el centre de Barcelona

Avui l’alumnat de l’Aula d’Acollida ha fet una sortida al centre de Barcelona. Hem visitat llocs emblemàtics com la plaça Catalunya i la plaça Sant Jaume, hem entrat a la Universitat i a la Catedral, hem passejat per les Rambles i per les entretingudes parades… Llegeix més»

Preparant-nos pel Nadal

L’alumnat de l’Institut és l’encarregat d’elaborar l’arbre de Nadal d’enguany amb els seus desitjos! Tés 16 branques, una per cada grup de l’Institut i una pel professorat. Tots sumem!

La investigació dona vida

Aquest divendres 14 de desembre, la Laura, una biòloga que dóna suport a la Marató de TV3 ens ha explicat que aquest any estan fent una recollida de diners per finançar equips d’investigació que treballen per algun dia aconseguir curar tots els tipus de càncer,… Llegeix més»

Acomiadem el projecte Move in

Avui hem fet la cloenda del projecte Move in a l’institut amb l’alumnat de 1r d’ESO .Els alumnes dels quatre grups han participat conjuntament en activitats per treballar la cohesió de grup, el treball d’equip i els diferents valors esportius.

Llegeix més»

So no és soroll

El passat dilluns, 3 de desembre, la plataforma Biosfera va venir a fer una xerrada a 1r d’ESO. Va conscienciar a l’alumnat sobre el perill de la contaminació acústica prenent diferents mesures sonores per tot l’Institut.

Rubioperiódicos

En el marc de la matèria de llengua castellana, els alumnes de 3r d’ESO estan aprenent a redactar textos periodístics dins del projecte “Rubioperiódicos” . Han començat escrivint notícies i elaborant diverses portades de diaris.