Sortida crèdit de síntesi 3r d’ESO

Els propassats 24, 25 i 26 d’abril l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar la sortida de les colònies del crèdit de síntesi d’enguany a Rialp, Pallars.
La sortida es va fer en autocar des de Pallejà fins a l’hotel Condes del Pallars a Rialp amb una durada aproximada de 4 hores i fent una parada per esmorzar i descansar.
Arribada a l’hotel a les 12 del migdia, check-in, briefing del professorat amb el personal de l’hotel i directes a dinar.

Per la tarda, vam començar amb les activitats que serien la part pràctica i el fil conductor del crèdit de síntesi: activitats d’esport de muntanya, entorn natural del Pallars, coneixement del territori: les muntanyes, els rius, les valls, etc…, la seva història, la fauna i la flora, així com llegendes i mites al llarg dels anys.

Pel que fa a la part pràctica de les activitats, l’alumnat va aprendre com s’organitzen les activitats esportives de muntanya amb la pràctica del ràfting per la Noguera Pallaresa, creuar ponts amb tirolines i la iniciació a l’escalada en pared vertical.

Paral·lelament, l’alumnat va tenir que plasmat en un dossier tots aquests aprenentatges i, un cop retornats al centre, completar-lo amb l’organització d’un esdeveniment esportiu per grups i fer una presentació individiual del projecte. Per acabar, tenien que explicar què han aprés en aquestes colònies del crèdit de síntesi.

Per accedir a l’àlbum fotogràfic complet de les colònies feu clic aquí o damunt la fotografia.