Les integrants del Punt T’Escolto del centre han estat les protagonistes de la creació d’un nou mural al pati de l’institut.
Aquest mural simbolitza les pujades a l’antena que es van fer en commemoració del 8M, el Dia Internacional de les Dones. Les empremtes representen el fum lila que es va llançar des de dalt, un símbol de reivindicació i visibilització.
Ha estat una jornada molt intensa, emotiva i especial!
Volem fer un agraïment molt especial a totes les persones que hi han participat i han fet possible aquest projecte.



