II Jornades inspiradores i orientadores

Els passats dies 4 i 5 de maig, l’institut va organitzar les II Jornades Inspiradores Orientatives per 1r de Batxillerat, al Castell de Pallejà. Entre nosaltres varen estar diversos professionals de diferents sectors per poder donar un xic de llum envers el futur del nostre alumnat. Les xerrades varen ser molt riques i entenedores.
Entre nosaltres, va estar la prestigiosa advocada Mª Belén Pose; la bibliotecària i documentalista Carmen Sans; el reconegut escriptor, Ernesto Mallo; l’encisadora farmacèutica, Laia Bazán; el nostre amic i filòsof, José Mª Pallarés; i el nostre professor Doctor Jesús Monge que va dur a terme una taula rodona entre exalumnes i la participació dels assistents. Sense oblidar-nos que el dia 4 també va assistir el professor de música, Eric Hall, que ens va delitar a tothom amb la seva veu i guitarra.
En finalitzar l’acte, l’alcaldessa Sra. Asunción Ratia va donar els premis als guanyadors del certamen Fotofilosofia.
L’organització la va dur a terme la professora de filosofia l’Eva Lledó i el comissari va ser en Joan Montlleó.
La sala gran del Castell es va convertir en un lloc màgic i lliure on tots els ponents van explicar les seves experiències i els alumnes van poder preguntar amb tota sinceritat.
És el segon any que s’organitzen aquestes jornades i entre tots desitgem que tinguin una llarga continuïtat. També cal dir que mai seran possibles sense el suport rebut per part de la direcció del centre, el professorat, l’AFA i l’Ajuntament de Pallejà.
Cal destacar que som pioners en realitzar unes jornades d’aquest tipus a tot Catalunya, per la qual cosa encara ens sentim més orgullosos del profit que es treu d’elles.
Per finalitzar, agrair a l’alumnat el bon comportament i implicació mantinguts durant aquests dos dies de les jornades.
Hem aconseguit entre tots i totes obrir el camí de l’excel·lència en l’educació pública.

Per veure l’àlbum fotogràfic complet de l’esdeveniment fes clic aquí o damunt de la foto.