Cartes Intergeneracionals

Un any més, l’alumnat de 1r d’ESO de l’institut ha pogut finalitzar el projecte anual “Cartes Intergeneracionals” coneixent els usuaris amb qui s’han estat enviant cartes al llarg de tot el curs. Amb una entrevista final on han pogut conèixer millor l’usuari i veure com les generacions d’abans vivien la infància i adolescència sense les comoditats que tenim ara, i sense poder estudiar ni escollir professió, han gaudit d’una estona diferent al centre de dia. Hem acabat la jornada amb una activitat conjunta, una versió de la ja coneguda prova final del programa “Pasapalabra”.
Moltes gràcies a la Fundació Ana Ribot per fer possible any rere any aquest motivador projecte i pels regalets tan especials que els usuaris han donat al nostre alumnat: un punt de llibre molt especial per a Sant Jordi i una bosseta amb sabons fets per ells en acabar l’entrevista.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut