Avui el nostre alumnat de 2n de batxillerat ha començat les PAU. Hem arribat amb prou marge i sense incidents a la seu dels exàmens tot controlant els nervis del primer dia.
Us desitgem molta sort en aquest moment tan important, tot i que estem convençuts que ho fareu tots molt bé!!

