L’acte va reunir alumnat, famílies i professorat en un ambient festiu i emotiu. Al llarg de la cerimònia vam poder gaudir de diverses actuacions que van contribuir a fer encara més memorable la vetllada, així com dels parlaments dels representants de l’alumnat i de l’equip directiu. I com no podia ser d’una altra manera, el centre va voler reconèixer l’excel·lència acadèmica entre el nostre alumnat valorant la dedicació, la constància i els mèrits dels nostres estudiants.
Des de l’institut volem felicitar tots els graduats i graduades per la feina feta i desitjar-los molts encerts en els nous camins que emprendran. Enhorabona a tots i totes!



