Graduació 2n batxillerat

El passat dijous 28 de maig vam celebrar l’acte de graduació dels nostres alumnes de 2n de batxillerat. Aquest es va dur a terme a la Sala Pal·ladius, en una jornada molt especial que va servir per posar punt final a una etapa plena d’aprenentatges, esforç i experiències compartides.

L’acte va reunir alumnat, famílies i professorat en un ambient festiu i emotiu. Al llarg de la cerimònia vam poder gaudir de diverses actuacions que van contribuir a fer encara més memorable la vetllada, així com dels parlaments dels representants de l’alumnat i de l’equip directiu. I com no podia ser d’una altra manera, el centre va voler reconèixer l’excel·lència acadèmica entre el nostre alumnat valorant la dedicació, la constància i els mèrits dels nostres estudiants.

Des de l’institut volem felicitar tots els graduats i graduades per la feina feta i desitjar-los molts encerts en els nous camins que emprendran. Enhorabona a tots i totes!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut