En l’àmbit de l’atenció als nostres alumnes, fomentem la realització de projectes que donin resposta a les variades necessitats que es plantegen. Així doncs, les nostres actuacions són:
Diversificacions curriculars
El projecte Fes-te un lloc que portem a la pràctica gràcies a un conveni entre la Generalitat i l’Ajuntament consisteix en que el nostre alumnat de 3r i 4t pugui fer una estada en una empresa o entitat externa (dos dies per setmana). La finalitat d’aquesta estada és que l’alumne tingui una experiència i unes possibilitats d’aprenentatge complementàries a les activitats que ofereix l’institut.
SIEI (Suport Intensiu Escolarització Inclusiva)
Els suports intensius per a l’escolarització inclusiva (SIEI) són recursos intensius per atendre els alumnes amb necessitats educatives especials que ho necessitin.
El SIEI és un recurs per al centre que s’adreça a alumnes amb necessitats derivades de limitacions molt significatives, tant en el funcionament intel·lectual com en la conducta adaptativa, els quals requereixen al llarg de tota l’escolaritat mesures i suports intensius per poder relacionar-se, participar i aprendre.
