Aquest curs 2021-22 els dos perfils professionals del PTT-PFI de Figueres: aux. de vendes, oficina i atenció al públic i aux. de muntatge i manteniment d’equips informà tics participem en el recapte de la Marató de TV3, que aquest any va dedicada a la salut mental.
Col.laborem de manera conjunta en la creació d’imants amb productes reciclats. El perfil de vendes ha creat imants amb fusta reciclada i el perfil d’informà tica imants amb diferents parts del teclat d’ordinadors.
Amb aquest projecte es vol fer reflexionar als alumnes sobre la problemà tica actual dels residus i el seu impacte en el medi ambient. Al mateix temps, es vol donar a conèixer el concepte d’Economia Circular i tots els beneficis socials, econòmics i ambientals que aporta, aixà com les oportunitats que genera.
Finalment, es vol fomentar la participació dels alumnes a la societat i a l’entorn immediat, potenciant el respecte, la responsabilitat i el compromÃs.
Tanmateix al llarg del curs treballarem diferents tallers amb la creació de productes fent ús de material reutilitzat per tal de fomentar els objectius de desenvolupament sostenible (ODS) de l’agenda 2030.
Amb els diners obtinguts hem contribuït en aquesta causa.
Finalment es van recaudar aproximadament 200 euros en total que ja s’ha ingressat al
compte de la Marató.

