L’empresa Auto-Garrigues Desballestaments de Borges Blanques, fa una donació al PFI de l’Institut Mollerussa

*Mollerussa, 22 de gener de 2024* — En una mostra exemplar de suport a l’educació i la formació professional, l’empresa Auto-Garrigues Desballestament ha realitzat una donació significativa al Programa de Formació i Inserció (PFI) de l’Institut IMollerussa. L’empresa ha cedit generosament quatre motors d’automòbil, destinats a enriquir l’activitat formativa dels alumnes de l’institut.

La donació, que representa una inversió substancial en l’educació local, sorgeix del compromís de Auto-Garrigues Desballestament amb la comunitat i la creença en el poder transformador de l’educació tècnica i professional. Els motors cedits, es converteixen en recursos valuosos per als alumnes del PFI, permetent-los obtenir una experiència pràctica en el manteniment i la reparació de vehicles.

El responsable de taller del PFI de l’Institut Mollerussa, Víctor Saiz, va expressar la seva gratitud cap a Auto-Garrigues Desballestaments, destacant l’impacte positiu que aquesta donació tindrà en l’educació dels estudiants. “Aquesta generosa donació ens permetrà oferir una formació més completa i de qualitat als nostres alumnes del PFI. És un exemple clar del suport que rebem de les empreses locals en la formació de les futures generacions de professionals qualificats”, va dir Saiz.

Amb aquesta donació, Auto-Garrigues Desballestament ha posat de manifest la seva responsabilitat corporativa i ha contribuït activament al desenvolupament dels futurs professionals de l’automoció. La col·laboració entre empreses locals i institucions educatives continua sent fonamental per construir un futur prometedor per als joves i impulsar el creixement de la comunitat.