Visita de l’alumnat de 3r d’IFE a la farmàcia Núria Figuerola de Mollerussa

El passat dilluns 4 de març l’alumnat de 3r d’IFE van visitar la farmàcia Núria Figuerola de Mollerussa. Aquests alumnes al mòdul MP5 treballen el coneixement dels serveis mèdics i la seva utilitat. A la farmàcia els van explicar tots els servies que ofereixen.

Visita a l’Agència Tributària i al Centre de Recuperació de Fauna de Vallcalent

El passat 14 de febrer l’alumnat de diferents cicles formatius de grau superior, vam realitzar una visita a l’Agència Tributària de Lleida, on van assistir a unes xerrades d’educació cívico-tributària realitzades per inspectors de la Hisenda Pública estatal, amb la finalitat d’explicar-los  per què… Llegeix més»

Visita tècnica a l’empresa Hort Calvís

Ela alumnes de 1r de Paisatgisme i Medi Rural i els de 2n de Producció Agropecuària van visitar les instal·lacions de l’empresa hortofrutícola HORT CALVÍS situada a Golmés. Varen seguir el procés de conservació, manipulació, emmmagatzematge i expedició de la pera varietat Rocha.

Moltes gràcies… Llegeix més»

Trobada Erasmus a França

Els passats 24, 25 i 26 de gener, una representació del nostre centre va participar en unes jornades Erasmus al Lycée Agricole Privé du Bocage, a Chambéry, al departament de la Saboia, França.
En aquesta reunió, on també van participar instituts i empreses d’Itàlia, Marroc… Llegeix més»