Assignació de vacants a les persones de la llista d’espera del cicle formatiu “Guia en el Medi Natural i Temps de Lleure”

L’assignació de places vacants a les persones de la  llista d’espera del Cicle Formatiu de Grau Mitjà “Guia en el Medi Natural i Temps de Lleure” de l’Institut Mollerussa es realitzarà presencialment a la sala d’actes de l’Institut Mollerussa (edifici H), el dijous, 20 de juliol a les 13:00h.

A l’acte ha d’assistir la persona interessada. En cas de no ser possible podrà fer-ho qualsevol altra en representació degudament autoritzada.

Primer s’oferiran les vacants a les persones en llista d’espera del procés per a l’alumnat amb continuïtat i després a les persones del procés per a l’alumnat resta.

Llista d’espera GM continuïtat “Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure”

Llista d’espera GM resta “Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure”

La no assistència a l’acte d’assignació suposa la pèrdua del dret a l’assignació de plaça.

Nombre de places: 8

Per qualsevol dubte restem a la seva disposició. Tel: 973600359