VIè CONCURS de RELATS BREUS

Escalfem motors de cara a Sant Jordi amb la convocatòria del

VIè CONCURS de relats breus  Setmana de les Lletres 2021

adreçat a tots els alumnes de l’Institut i a tota la comunitat educativa.

BASES

1) El relat ha de ser breu. Ha de tenir 1.200 caràcters (sense espai), tenint en compte que s’hi inclou el text inicial. Lletra arial, cos 12, doble espai i justificat.

2) L’inici del relat ha de ser el següent:

“En el meus anys de joventut, i més vulnerables que els d’ara, el meu pare em va donar un consell i encara no he parat de donar-hi voltes.” (fragment inicial de The Great Gatsby, Francis Scoot Fitzgerald).

3) Els relats poden estar escrits en català, en castellà o bé en francès o anglès.

4) Cada participant pot presentar un màxim de dos relats en llengües diferents.

5) És obligatori posar un títol a cada relat.

6) S’estableixen quatre categories:

Categoria 1: ALUMNES DE 1r d’ESO i de 2n d’ESO

Categoria 2: ALUMNES DE 3r d’ESO i de 4t d’ESO

Categoria 3: ALUMNES DE BATXILLERAT

Categoria 4: EXALUMNES,FAMILIARS D’ALUMNES, PROFESSORS I PAS DE l’INSTITUT

7) Els relats han d’anar firmats amb un pseudònim

8) Els alumnes que participin han d’enviar el relat a l’adreça de correu següent:

contesmanuelblancafort@gmail.com

(Es recomana fer servir l’adreça d’un company o familiar per preservar l’anonimat.)

9) En una capsa situada a Consergeria, heu de dipositar les vostres dades personals (nom i cognoms, curs, categoria, títol del relat) dins d’un petit sobre tancat amb el nom del vostre pseudònim i la vostra categoria escrits a fora.

10) La data límit per al lliurament dels relats és el 13 d’abril de 2021

11) Es donaran a conèixer els guanyadors el dijous dia 23 d’abril de 2021 a l’hora del pati en un acte que es farà a la terrassa de la Sala de professors del centre.

12) El jurat es reserva el dret de declarar desert algun dels premis.

13) Els premis seran extraordinaris.

14) Es valorarà el compliment de les propietats textuals (coherència, cohesió i adequació), la correcció ortogràfica i l’originalitat del relat.

15) Una selecció dels relats es podrà llegir al blog del Concurs de relats