Crèdits de síntesi i viatges d’estudis

SORTIDES I VIATGES Curs 2022-2023

Els alumnes de 1r a 3r d’ESO duen a terme al mes de juny el Crèdit de síntesi, una activitat acadèmica que es realitza en part al mateix institut i durant tres dies en algun indret del país. A la tornada d’aquesta sortida de tres dies, els alumnes elaboren el treball que hauran de presentar en una exposició oral la darrera setmana del curs. A més, els alumnes de 1r d’ESO poden participar a l’esquiada de dos dies que organitza el departament d’Educació física, en els quals realitzen un curs d’esquí adaptat al seu nivell.

Els alumnes de 4t d’ESO realitzen el Projecte de recerca, centrat en el Camino de Santiago. Preparen el viatge durant una sessió setmanal al llarg del segon quadrimestre, i durant sis dies recorren diversos trams del Camino realitzant diferents visites i activitats.

Els alumnes de 1r de Batxillerat, a finals d’abril, fan una sortida de dos dies a Empúries, com a culminació del Projecte guia que fan durant tot el curs, i que serveix de preparació del Viatge d’estudis a Roma que realitzaran a principis del mes de juny.

Els alumnes de 2n de Batxillerat fan durant el segon trimestre un viatge a Madrid, en el qual treballen continguts relacionats amb la matèries d’Història i de Literatura castellana.

1r ESO ESQUIADA – ACAMPADA AL MONTSENY
2n ESO L’ESTARTIT