Premis i reconeixements

Curs 2018-2019

Curs 2017-2018

Curs 2016-2017

• Premi Recerca Jove, per fomentar l’esperit científic del jovent (PRJ 2017). Premi ICIP Alfons Banda al treball “Un Bri d’Esperança. És possible la pau? Anàlisi del conflicte àrab-israelià”. Jan Sobrevia Gago
  • Premi Recerca Jove, per fomentar l’esperit científic del jovent (PRJ 2017) al treball “The Comedy of Errors. Creació d’una lectura adaptada”. Athenea Botey Riaza
  • Participació en el Fòrum de Joves Talents de Catalunya 2017, celebrat a Berga del 28 de juny a l’1 de juliol de 2017, en la temàtica “Nexe Aigua-Energia”. Mar Tortajada Tort
  • Finalista al XIII Certamen de Lectura en Veu Alta, del Departament d’Ensenyament i la Fundació Enciclopèdia Catalana, en la categoria de Corsaris (1r i 2n d’ESO),  Íngrid Jané Curtu
  • Segon premi de la 40a edició Premi Coca-Cola de relat breu – 57º Edición Concurso Jóvenes Talentos de relato corto de Catalunya. Judit Martín Silvestre

Curs 2015-2016

• Menció Honorífica a la 13a edició dels Premis Argó de la UAB pel seu Treball de Recerca, Construcció d’un cotxe teledirigit i controlat per bluetoothErnest Porqueras Codina.
  • Un 3r premi Arnau de Vilanova a Treballs de recerca de Batxillerat, atorgat pel Col·legi Oficial de Doctors i Llicentiats de Catalunya: Ciència i Religió, una aproximacióJúlia Alerm i Pou.
  • 1r Premi MC 28 d’abril en la categoria de Redacció, per fomentar la reflexió preventiva entre els estudiants dels centres educatius, i commemorar el Dia Mundial de la Seguretat i la Salut en el Treball: Martelo Hammer, martillo neumático. Jan Sobrevia Gago.

Curs 2014-2015

• Ajuts Universitaris 2014-2015 per als alumes Rita Capella, Carla Coll i Joan Solà de la Fundació Catalunya La Pedrera per haver obtingut una nota superior a 9 en la fase general de les proves d’accés a la Universitat el juny 2014.

Curs 2013-2014

• Premi PRBB 2014 (Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona) atorgat per la Facultat de Ciències i de la Salut de la UPF: Anima’t, un estudi sobre l’ús de la música i la realitat virtual per a persones amb ansietat i depressió. Laia Gutiérrez.
  • Treball finalista en el VIII Premi UPF de Treball de Recerca en Enginyeria i Matemàtica Aplicada. Ús del banc òptic per l’estudi d’alguns aspectes de l’òpticaOriol Bellot.

Curs 2012-2013

• Premi X(p)rimenta. Premi de Comunicació Científica Audiovisual. Menció d’honor  pel vídeo Cremem una avellanaXavi Achoubbak,  Diego Brahim, Txell Enrich i Pol Monpart.
  • Finalistes del IX Certamen de Lectura en veu alta, organitzat per Fundació Enciclopèdia Catalana, en la categoria Tropa de corsaris (3r i 4t d’ESO): Núria Planas, Laura Roura i Albert Jiménez.

Curs 2011-2012

• Premi Recerca Jove 2012, Generalitat de Catalunya: Aigua endins. Laura Vila.
  • Premi de la Societat Catalana de Física 2012 (Institut d’Estudis Catalans) i Premi Treballs de Recerca de la Universitat de Vic: Interacciona amb la llum. Pinces òptiques amb materials reciclats. Gerard Jiménez Machado.
  • Menció Premi Camí Ral 2012: Particularitats climàtiques a La GarrigaMartí Oliveras.
  • Premi Argó de la UAB: Córrer amb cotxe no és només inflar-li les rodes. El sistema d’adquisició de dades a la Fórmula 1 i a la GT OPENLluís Porqueras.
  • Finalistes del XVII concurs literari El Gust per la Lectura a partir del llibre “Paraules emmetzinades” de la categoria D, pel treball de grup Digues prou.
  • Programa Joves i Ciència. Guanyadors de dues places per participar en el programa els propers 3 anys. Laia Gutiérrez Tordera i Joan Solà Porta.

Curs 2010-2011

• Premi Camí Ral i 2n Premi Argó (UAB) a Treballs de recerca: Amagat a l’aire de La Garriga. Eulàlia Solà.
  • 1r Premi Argó (UAB) a treballs de recerca i Premi Baldiri Reixach: Barcelona, un passeig literari. Cristina Garriga.
  • Premi Argó (UAB) a treballs de recerca. Menció honorífica. Adaptacions dels animals a la temperaturaÒscar Comino.
  • Premi X(p)rimenta. I Premi de Comunicació Científica Audiovisual. 2n premi pel vídeo Midó i glucosaFerran Jodar, Agnès Ramos, M. Isabel Salazar i Laura Vila
  • Premi Argó (UAB) a treballs de recerca. Menció honorífica.

Curs 2009-2010

• 1r Premi a Treballs de Recerca. Col·legi de Geòlegs de Catalunya. Traiem suc de les pedres: una guia per entendre el paisatgeEva Serra.
  • Premi Universitat de Girona. Comarca de La Garrotxa. Les erupcions volcàniques: dels volcans a les simulacionsSanti Mestre.
  • Premi CIRIT. El càncer de coll d’úter sota el microscopi: anàlisi de les diferències citològiques en el càncer i en les lesions precancerosesLaura Raguer.
  • 2n Premi Universitat de Vic de recerca de Batxillerat, ex aequo, en l’apartat Ferran Sors, pel treball Festival Internacional de Música de CantonigrósJulieta Torrents Sunyol.

Curs 2008-2009

• Premi Universitat de Vic. 2n ex aequo premi Abraham Cresques. Fagoteràpia com a alternativa als antibiòtics en les infeccions bacterianesMarina Planas.

Curs 2005-2006

• Premi CIRIT. La dècima. Un relat matemàric a partir de la història dels decimalsIrene Alerm.

Curs 2004-2005

• Premi CIRIT. Pica o no pica? És el picant la característica fonamental que produeix l’efecte bactericida dels productes vegetals? Maixa Solà.
  • Premi CIRIT. IES Manuel Blancafort. Centre premiat.

Curs 2003-2004

• Premi Universitat Vic. El mar interior: una immersió en el passat de la Plana de VicMaria Rocasalbas.

Curs 2002-2003

• Premi CIRIT i Premi Universitat de Girona. Història geològica de la Costa BravaAndreu González Corominas.

Curs 2001-2002

• Premi CIRIT. Els efectes dels detergents sobre les plantes. Laura Vila i La Garriga a l’abastElisenda Barbé.
  • Premi CIRIT. IES Manuel Blancafort. Centre premiat.

Curs 2000- 2001

• Premi Universitat de Vic. Relació entre la dieta i l’orinaNúria Soto

Curs 1999-2000

• Premi CIRIT. Les roques ornamental de la GarrigaCaterina Boixader

Curs 1994-1995

• Premi CIRIT. L’alzina é mobileAlba Barnusell i Martí Riera (alumnes de 2n de BUP).