Preinscripció i matrícula

ALUMNES PREINSCRITS

OFERTA DEFINITIVA PLACES ESO

BAREM DEFINITIU SOL·LICITUDS PREINSCRIPCIÓ ESO

Es poden matricular a 1r curs d’educació secundària obligatòria els alumnes que compleixen 12 anys durant l’any 2021, i els d’edat diferent als quals correspongui acadèmicament iniciar aquesta etapa educativa.

Abans de matricular-se s’ha de fer la preinscripció. Amb la preinscripció se sol·licita l’admissió en un centre determinat.

Guia preinscripció i matrícula

Format de preinscripció i dates clau

Per fer la preinscripció cal:

• conèixer el calendari de tot el procés
  • consultar els centres
  • conèixer i reunir la documentació i els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds
  • presentar la sol·licitud i la documentació
  • consultar el centre assignat
  • fer la matrícula.

També us poden informar sobre el procés de la preinscripció i la matrícula a través dels següent organismes

• ajuntaments,
  • serveis territorials i les oficines gestores del Departament d’Ensenyament
  • oficines municipals d’escolarització (OME).

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

BAREM PROVISIONAL SOL·LICITUDS BATXILLERAT

OFERTA INICIAL DE PLACES

La preinscripció dels alumnes als estudis de batxillerat té dates i característiques pròpies. Si vols estar al cas de les diferents dates clau i dels terminis de la preinscripció, caldrà que tinguis en compte alguns aspectes:

• El procés de preinscripció escolar s’inicia a finals d’abril i acaba a mitjans de juliol amb la formalització de la matrícula.
  • Durant tot aquest temps hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir presents, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.

Així, has d’estar pendent de les dates i de les gestions específiques de cada moment del procés. Accedeix a aquest enllaç on trobaràs tota la informació actualitzada en cada fase del procés de preinscripció i matrícula