Preinscripció i matrícula

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

La preinscripció es farà online entre els dies 18 i 25 d’abril de 2024

• El procés de preinscripció escolar s’inicia a l’abril i acaba a mitjans de juliol amb la formalització de la matrícula.
  • Durant tot aquest temps hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir present, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.

Cal estar pendent de les dates i de les gestions específiques de cada moment del procés. Accedeix a aquest enllaç on trobaràs tota la informació actualitzada en cada fase del procés de preinscripció i matrícula.

Llibret informatiu

Presentació PORTES OBERTES

OFERTA DE PLACES

• PREINSCRIPCIÓ ESO
La preinscripció es farà online entre els dies 8 i 20 de març de 2024.

Es poden matricular a 1r curs d’educació secundària obligatòria els alumnes que compleixen 12 anys durant l’any 2024, i els d’edat diferent als quals correspongui acadèmicament iniciar aquesta etapa educativa.

Abans de matricular-se s’ha de fer la preinscripció. Amb la preinscripció se sol·licita l’admissió en un centre determinat.

LLISTA BAREM PROVISIONAL

OFERTA DE PLACES

MAPA ESCOLAR DE CATALUNYA

LLIBRET INFORMATIU INSTITUT

GUIA PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU

Informació religió

Per fer la preinscripció cal:

• conèixer el calendari de tot el procés
  • consultar els centres
  • conèixer i reunir la documentació i els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds
  • presentar la sol·licitud i la documentació
  • consultar el centre assignat
  • fer la matrícula.
    • També us podeu informar sobre el procés de la preinscripció i la matrícula a través dels següent organismes
  • ajuntaments,
  • serveis territorials i les oficines gestores del Departament d’Ensenyament
  • oficines municipals d’escolarització (OME).