VIè CONCURS DE RELATS BREUS Sant Jordi 2021

El matí del dia de Sant Jordi s’ha celebrat l’acte de lliurament dels premis dels concursos de Fotografia matemàtica i del VIè concurs de Relats breus. L’acte ha estat conduït per la professora de Llengua i Literatura Catalanes Fina Ruaix i s’ha fet a la terrassa del primer pis amb l’aforament limitat. Ha comptat amb la presència dels finalistes i guanyadors de les diverses categories i de professors i professores del centre.

A l’inici de l’acte s’han lliurat els premis de Fotografia matemàtica , podeu veure totes les fotografies que s’hi han presentat i conèixer els guanyadors llegint aquesta notícia.

A continuació s’ha lliurat el premi «Comando lingüístico» de Llengua castellana a l’alumna de 2n d’ESO Aya Amazou.

L’acompanyament musical de l’acte ha anat a càrrec dels alumnes Marc Puyuelo, Guillem Agulló, Tomàs Edery i Quim Jiménez que han improvisat un combo de jazz especialment constituït per al dia d’avui. Han interpretat estàndards i fragments de cançons força conegudes. Les peces musicals s’anaven intercalant amb la lectura dels textos guanyadors de cadascuna de les diferents categories.

Els premiats han estat:

1a categoria, 1r i 2n d’ESO

1r classificat El sol ha sortit a l’horitzó de Pol Asensio.

2n classificat Una herència per descobrir de Nora Novell.

2a Categoria, 3r i 4t d’ESO.

1r classificat L’aviador d’ulls enterbolits d’Ayla Novell.

2n classificat Tempus fugit de Jana Arias.

Premi especial, To have no need to de Jana Arias.

3a. Categoria, 1r i 2n Batx.

1r classificat La magnitud de l’embolic de Guillem Domec.

2n classificat La decebedora rebel·lió metafísica de Marcel Tubau.

4a. Categoria, Professorat, PAS, exalumnes.

1r classificat La bruma de Soraya Guerrero.

2n classificat El meu amic Harry de Ricard Jordà.