Treballs de recerca 2n BAT

Divendres passat, 21 de maig, un grup d’ alumnes de 2n de Batxillerat van participar en la gravació que prepara l’Ajuntament sobre els treballs de recerca dels alumnes del nostre municipi. En aquest vídeo hi participen alumnes del nostre institut, de l’Institut Vil.la romana i del SEK. Els treballs de recerca són seleccionats, principalment, pel seu nivell d’ excel·lència.

Els altres anys es feia una acte presencial on els alumnes exposaven els seus treballs davant del públic. Aquest any no ha pogut ser, i per això s’està realitzant aquesta gravació.

L’enhorabona als alumnes que han estat seleccionats per presentar els seus Treballs de recerca al municipi!