SORTIDA A PENELLES. 3r d’ESO

Dimarts vam anar a descobrir Penelles, a la Noguera. És un poble molt petit però famós pels murals gràfics que omplen les seves façanes després de 8 edicions d’un festival, el Gargar (http://www.gargarfestival.com/), que pretén transformar el poble a través de l’art. Passejar pels seus carrers va ser molt inspirador! Els murals són fabulosos! I segur que ens servirà per agafar moltes idees pel nostre proper projecte de 3r!

Volem donar les gràcies a l’Olga per acollir-nos, per obrir-nos les portes de l’església i explicar-nos el mural tan especial que hi vam veure.
Quan a l’Olga li vam explicar que veníem des de La Garriga a veure el seu poble, es va emocionar: el seu tiet va ser director de l’Escola Puiggraciós i, per a la família, el vincle que tenen amb el nostre poble és molt especial. Ens en va buscar una foto antiga . En Josep Cortadelles, el 4t començant per l’esquerra, va treballar a l’escola durant els primers anys del franquisme, en un moment força complicat, i va viure a les casetes dels mestres. Que bonic trobar vincles entre pobles! Ha sigut molt emocionant!