SETMANA DE LA CIÈNCIA 2023

Amb motiu de la Setmana de la Ciència, a l’institut hem programat diverses conferències i activitats a tots els cursos. La majoria d’activitats es centren en la figura del científic Joan Oró, de qui aquest any es commemora el centenari del naixement.

Alumnes de 4t d’ESO han explicat als de 1r la rellevància del científic. Després, els nois i noies de 1r d’ESO han plasmat en un pòster  la vida i obra de Joan Oró.

L’alumnat de 2n d’ESO ha reproduït algunes de les experiències bàsiques estudiades per Joan Oró i han estudiat la vida del científic.
D’altra banda, el professor Jordi Galbany, primatòleg,  ha compartit amb l’alumnat de 4t d’ESO la seva experiència amb les tasques de recerca i conservació dels goril·les de muntanya. Ha estat molt interessant, moltes gràcies, Jordi!.
I, finalment, en Guillem Samper, ex-alumne de l’institut i estudiant del Grau en Intel·ligència artificial de la UPC,  ens ha fet una xerrada per aproximar-nos a aquesta nova realitat. Ho ha compartit amb l’alumnat científico-tecnològic de 2n de batxillerat. Gràcies Guillem!!
.