PROVES CANGUR 2021

Molts alumnes de tots els cursos van participar dijous dia 18 a les Proves Cangur de matemàtiques.

Aquestes proves es realitzen a Catalunya des de l’any 1996, impulsades per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que és l’entitat titular del Cangur en llengua catalana. Aquesta prova, al nostre territori, està adreçada a tots els nivells des de 5è de primària fins a 2n de batxillerat.

L’objectiu de les proves és que els alumnes participin i dediquin una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

Enhorabona a tots els participants per aquest interès especial per les matemàtiques, ara a esperar els resultats!!