Programa Anella

Els alumnes de 1r d’ESO estan participant aquests dies en el Programa d’Educació Ambiental l’Anella, des de l’assignatura de Ciències experimentals. Aquest projecte vol aconseguir conscienciar els alumnes sobre la necessitat de reduir la producció de residus i passar a una model de societat amb una economia més circular. Reciclar les anelles de plàstic que porten algunes begudes refrescants és molt important, ja que permet mantenir més net el nostre entorn i, sobretot, protegir algunes espècies animals.

Els alumnes han assistit a una conferència virtual sobre el programa i han engegat el concurs de recollida d’anelles. Podeu portar totes les que tingueu a l’institut i les pengeu al suport que hi ha al vestíbul. L’escola que reculli una major quantitat d’anelles aconseguirà un premi, que consisteix en diners perquè el centre pugui adquirir material informàtic per als alumnes.