PESCADORS DE PLÀSTIC

Ahir al matí els alumnes de la matèria optativa de Cultura científica (4t d’ESO) es van desplaçar fins al riu Congost, a l’alçada de Can Noguera, per fer el treball de camp del projecte de ciència ciutadana Pescadors de plàstic, coordinat per l’UVIC.
El diferents grups van recollir dades i mostres de microplàstics transportats pel riu, i també de diversos residus trobats en una franja delimitada de la seva ribera que, posteriorment, van classificar i quantificar.
A partir de les dades recollides, els alumnes elaboraran una comunicació en format pòster i un vídeo que mostri el seu treball i impressions sobre la jornada de mostreig.