INTERCANVIS 4t i 1r BAT

En les properes setmanes, alumnes de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat participaran en dos intercanvis amb alumnes d’altres països.
En el cas de 4t d’ESO, l’intercanvi es farà, com en els darrers cursos, amb alumnes d’un institut d’Oystese (a Noruega, prop de Bergen). Els nostres alumnes viatjaran a Noruega del 4 a l’11 de febrer, i els estudiants noruecs ens visitaran del 17 al 24 de març
Pel que fa a 1r de Batxillerat, 21 alumnes participaran en una trobada internacional a la ciutat de Beveren (Bèlgica) entre els dies 16 i 22 de març. Els nostres alumnes acolliran els estudiants a La Garriga entre els dies 20 i 27 d’abril. En aquesta trobada internacional hi participen nois i noies de Polònia, Eslovàquia, República Txeca, Itàlia i Bèlgica.

Segur que serà una molt bona experiència per a tots!!