INTERCANVI NORUEGA

Entre els propers 27 d’abril i 11 de maig 10 alumnes de 1r de Batxillerat farem un intercanvi amb alumnes de Noruega  Nosaltres viatgem al seu poble (Oystesse, prop de Bergen) entre el 27 i el 4, i els alumnes noruecs vindran a la Garriga del 4 a l’11 de maig. S’allotjaran a casa nostra, vindran al nostre institut, i farem amb ells diverses sortides que hem programat.
Al vestíbul de l’Institut hi trobareu uns panells informatius on s’informa de diverses possibilitats de mobilitat internacional a l’abast de tot l’alumnat. Als panells hi ha mobilitats concretes (intercanvis juvenils, possibilitat de realitzar estudis a l’estranger, etc) que es realitzen de manera externa al centre, però que poden beneficiar directament els nois i noies majors de 13 anys.

De cara al curs 2022-2023 estem redactant un projecte Erasmus +  que, si és acceptat, mobilitzaria 30 estudiants del nostre centre. L’objectiu d’aquest projecte és millorar les nostres pràctiques concretes en l’àmbit de la sostenibilitat i augmentar la internacionalització del nostre institut.

Hem creat un correu electrònic específic per atendre l’alumnat que vol informació sobre qualsevol d’aquestes propostes: mobilitatinternacional.imb@gmail.com