HOMER IL·LUSTRAT

Els alumnes de l’optativa de Món clàssic de 1r BAT hem estudiat Homer, hem après de memòria i hem comentat els inicis de les seves grans obres. I n’hem llegit fragments, de La Ilíada i L’Odissea,
amb la intenció de conèixer-les i d’entendre com pensaven els antics grecs, no fos cas que encara estiguessin influint en la nostra manera de pensar.
De cada cant de l’antologia, hem escollit el fragment que ens agradava més i ens hem proposat de fer-ne un quadern de viatge o de lectura, a mà i il·lustrat.
Perquè les coses que fem a mà i a les quals dediquem més temps, potser són més fàcils d’estimar i més difícils d’oblidar.
Així han sortit aquests dossiers il·lustrats amb mapes i imatges dels herois homèrics.