FIRA SOLIDÀRIA 3r ESO

Els nois i noies de 3r d’ESO van organitzar divendres passat, 17 de juny, una Fira solidària, en el marc del Projecte solidari que han estat duent a terme aquest segon quadrimestre.

L’objectiu de la fira, en la qual hi van poder participar tots els alumnes de 1r i 2n d’ESO, era recaptar fons per a fer una donació a ACNUR (Ajuda als refugiats)
Van organitzar un torneig esportiu ( futbol i korfball), una gimcana i un scape room. Paral.lelament, van muntar paradetes on feien trenes i venien braçalets, granissats, crispetes i llaminadures. Els grups de 1r i 2n hi van col·laborar amb l’aportació d’1€.
També van fer una rifa de paneres amb productes donats per diferents comerços de La Garriga.
Amb totes aquestes activitats els alumnes de 3r van aconseguir recaptar per a ACNUR la quantitat de 542,70€. Enhorabona a tots i moltes gràcies!!