Final del Projecte BTT a 1r ESO

Els grups de 1r d’ESO han posat punt i final aquesta setmana al Projecte BTT que han estat fent a les hores d’educació física durant tot el segon trimestre. Una experiència nova que ha tingut una gran acollida entre els alumnes i les famílies, en un any especialment complicat.

Han dut a terme algunes sessions teòriques i diverses sortides per l’entorn de La Garriga. La setmana passada van anar a l’Ajuntament i van ser rebuts per J. Musquera, regidor d’esports, a la Plaça de l’Ajuntament. El curs que ve, més!!

Durant el tercer trimestre continuaran amb el Projecte BTT els alumnes de 2n d’ESO.