EXPOSICIÓ ‘DONES CIENTÍFIQUES i MATEMÀTIQUES’

Durant el mes de març hem pogut visitar a la Biblioteca del nostre institut l’exposició ‘Dones científiques i matemàtiques’, que han muntat els alumnes de la Comissió lila. Aquesta última setmana han vingut a visitar-la els alumnes de 2n de primària de les escoles Puiggraciós i Tagamanent. Hem après moltes coses conjuntament, i els nens i nenes han superat totes les proves de l’Scaperoom que els havien preparat els nostres alumnes.

Gràcies, escoles, i gràcies, nois i noies de la Comissió Lila, per fer possible aquesta experiència, que ha estat enriquidora per a tothom!